Jobbat idag

Trodde aldrig att jag skulle ta mig upp från sängen på morgonen. Det var så varmt och mysigt i "sängen".. men det var bara att kliva upp. Vill ju inte bli sen till jobbet ;) Det var rätt mycket folk på stan, lönen kom ju för någon dag sen så jag antar att det var därför. Jag passade på att köpa två st 1,5 Liters shampo och balsam från Goldwell. Dom luktar otroligt gott och finns för skadat och torrt hår, färgat här och för volym. Lite dyrt kanske men jag fick det för personalpriset så. Räcker ju hur länge som helst!


1,5 L Shampo och balsam
Vanligt pris 345:-/st eller 600:- för två.


Nu måste jag verkligen fråga min chef om jag kan börja som lärling hos henne eller om hon rekomenderar någon skola. Här i Piteå kommer man ju ingenstans om man inte har en utbilding eller känner chefen.. Hade verkligen varit kul att gå en utbildning. Men samtidigt vill jag inte flytta härifrån. Hoppas, hoppas hoppas att hon säjer Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0