Söndag

Nu var det ett tag sen jag bloggade faktiskt. Men det har för ovanlighetens skull hänt en hel del den här veckan :) Har färgat håret på både Becca och Sara, börjat att göra ett tävlingsprogram inför DM 2009 (bra att vara i god tid, tro mig), tränat, gått på bio.. okej.. kanske inte var så mycket. Men på något sätt var alla dagar fullbokade ändå.


Idag hade jag verkligen kunnat ligga i sängen hela dagen. Men inte det. Jag har ju mitt städjobb, direkt efter det ska jag fara och träna juniorerna och efter det blir det vanlig träning. Gick hem i spöregn efter träningen. Byxorna var alldeles dyblöta och kalla :p Och när jag kom hem möttes jag av det här.




Tack min underbara! Du räddade min dag
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0