Modevisningen

Nu kommer ni få se en hel del bilder från i fredags på modevisningen/frisyrvisningen.
Bilderna är tagna av Sara (http://dreamaboutme.blogg.se) och jag orkar inte lägga upp alla bilder.

De som medverkade:
Cubus, JC, Gardin Galleriet, Life, Umberella väskor, Intim underkläder,
Vero Moda, Cinderella, Hårstudion och Katarika K. 




Emma och Jag. Keramik-korsett av Katarika K. Cellofankjol och hår av Hårstudion.


Vi fick stora släp bak på kjolen, som var gjord av cellofan.


Dansare från christinaskolan. Ansiktsmålningar av mig och Emma.


Cinderella visade jättefina klänningar


Hon var så vacker! Hårstudion fixade frisyren.


Hårstudions läckra frisyrer!


Ännu en kreation av Hårstudion


Emma, Alma och Jag. Väskorna är också från Katarina K. Jättefina och helt gjorda i keramik =)


Emmas frisyr från sidan.


Min frisyr, men den har förstörts lite.


Emma och jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0