Rosa bandet modevisning

Jag har haft världens roligaste dag idag! :D Halv elva satt jag på Hårstudion och fick mitt smink, det blev ett "rosa sträck" över ögonen. Efter att jag hade fått sminket så fick jag min frisyr.. den blev heeelt underbar! Den såg nästan ut som den frisyren jag hade på balen :) Sen spenderade jag resten av min dag där och hjälpte till. Skrev bland annat över 200 lappar som var till dom som skulle hänga av sig jackan i garderoben, tittade på när alla andra fick sina läckara frisyrer och sen sminkade jag och Emma alla danstjejer från Christinaskolan.. dom blev så himla söta! :) Kvart över sex var vi klara.

Så med paraplyet i handen skyndade vi oss till coop och köpte lite dricka och sånnt och drog iväg till Nolia där visningen ägde rum. Alla var så coola! Dumma jag som glömde kameran.. men förhoppningsvis tog några andra bilder som jag kan få ^^ Det var en helgrym kväll och det var nog jag och Emma och alla frisyrmodeller som var läckrast på hela stället ;) Vi hade på oss en korsett av keramik som man snörde med läderremmar och till hade vi en STOR kjol av cellofan (ni vet sånnt som man kan ha runt presenter och korgar)
Bilder kommer förhoppningsvis senare =)

Tack för en lyckad kväll! Speciellt tack till Hårstudion, Maria som var koreograf och sist men inte minst Katarina K! Som förövrigt är världens gulligaste, heeelt underbar =) Vi fick förresten var sin mugg av henne! Som sagt världens gulligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0