Jag vill resa!

Idag har jag spenderat heela dagen med mamma =) Hon och pappa kom hem idag från New York! Jag fick se en hel del bilder som dom har tagigt, och dom har hunnit med massor med grejer på bara 6 dagar. De har åkt hellikopter över New york, åkt en stor båt och sett frihetsgudinnan och Manhattan därifrån, tjejerna har varit på en Mamma Mia föreställning meddans killarna var och såg NHL hockey, de har ätit middag på en snurrande restaurang (som låg på 49:e våningen på deras hotell), bott på lyxhotell på den stora gatan som man alltid ser på filmer (kommer inte på namnet), de har gått i central park och sett Empire state building (?) och Ground Zero (?) och em massa mer saker. Jag är riktigt avundsjuk! ;)
De hade köpt två jättefina doft lotioner/duschcremeer som luktade hur gott som helst från Viktoria´s Secret, en t-skirt där det står Ner York där framme och City där bak, och en fin lila sjal :) Tack <3


Här har ni föressten en bild på gatan som de bodde på. Bild från google


Jag vill också resa!
Om ni fick välja vart som helst, vart skulle ni resa då? ;)

Jag tror jag skulle välja.. Florida, New York, Cypern, Indien, Brasilien eller någon mindre ö där det inte kommer så mycket turister. Vet inte riktigt vart men någonstans där det är fint väder, vita stränder och turkost vatten :)

Skulle kunna skriva upp hur många ställen som helst som jag vill resa till. Men för tillfället lutar det mer åt en sistaminuten resa till Turkiet eller liknande till våren/hösten istället :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Mitt dröm-resmål är till London:D Gå på vaxmuseet, se fotboll och musikaler:D

2008-10-15 @ 21:55:53
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0