Tisdag

Nu sitter jag här. Klockan är snart 11.00 och jag har hunnit duscha, sminkat mig, ätit frukost, klätt på mig, träffat Emma, suttit på Ekbergs konditori i en timme och gått på stan med henne. 
Egentligen var det meningen att vi skulle hinna fara till Hårstudion så att dom kunde kolla på Emmas hår och berätta lite om fredag. Men då var inte hon som skulle göra frisyren där, utan började klockan 14.00. Eftersom Emma går skola i Luleå och börjar 12.00 så gick inte det speciellt bra.. Sen hade vi även tänkt hinna med att fara till Katarika K. som gör kläderna vi ska ha på oss, eller "keramik-toppen" kanske man ska kalla det. Men då hade inte hon möjlighet att komma då heller. Så jag ska dit efter tolv idag och testa den istället =) Så far Emma och gör det imorron, spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0