Ännu ett extrajobb?

Idag har jag faktiskt hunnit med mycket :) Klockan 07.00 var jag på väg till Luleå. Jag hade lovat pappa att jag skulle köra dit ena bilen meddans han skulle lämna mustangen där. Så då ska jag och min farbor hämta den på fredag. Eftersom mina föräldrar far till New York imorron! Fuskigt!

I alla fall.. när jag kom hem bytte jag bara om och gick till stan. Café Piteå sökte personal, så jag tänte att jag kan ju söka dit. Egentligen behövde dom en erfaren person som ska jobba mer i köket och göra varmrätter.. Men jag fick komma imorron och provjobba ändå (fast då blir det att stå i kassan, servera osv)! :D Hoppas, hoppas, hoppas jag får jobb där (och att det blir mer än extrajobb)! Kul att jobba på ett café ju =)

Idag har jag gjort ett fint armband.. jag får mina pysseliil ibland ;)
Hur kul vore det inte att bli smycke designer?!




Foto och smycke av mig.

Kommentarer
Postat av: saris

chefen där är verkligen inte rolig :P mamma har jobbat där

2008-10-08 @ 19:23:03
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0