Foton

I onsdags så klev jag upp tidigt. Jag skulle nämligen sminka, fixa frisyrer och fota Sara och Petra =) Vi hade valt en perfekt dag och det var så fint ljus ute, otroligt vackert men kallt. Vi gick ner till vattnet först och fotade.. men efter ett tag kändes det som att våra ben skulle frysa till is, så vi gick in igen en stund och värmde oss. Sen ut en gång till och fotade resten. Jag har ju ingen värstingkamera direkt, så vissa bilder blev lite suddiga. Men här har ni några i alla fall :)


Sara.


Sara.


Petra. Den här bilden blev lite suddig, men jag gillar den ändå. Ljuset blev som fint =)


Sara.


Petra.


Petra.


Sara. Älskar ljuset på bilden!


Petra & Sara.


Sara.


Petra.


Petra.



Petra & Sara.

Ni blev jättefina på bilderna, hoppas ni gillar dom :)








Kommentarer
Postat av: Becca

jätte fina bilder du har tagit =)

2008-11-21 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0