Helgen

I fredags var det fest och jag kände tagget redan från morgonen. Det hände inte så mycket under dagen men Emelie, som jag för övrigt inte har träffat på 100år, kom till mig kring tre-fyra och vi började göra oss i ordning redan då. Så med dunkande partymusik och ett vinglas i handen så var vi snart redo för en riktigt kul förfest! Till middag blev det fläskfile med potatiskylyftor i ugnen och en god sallad till. Mycket gott måste jag få säja =) Jag hade riktigt kul på förfesten och som vanligt så hade jag kunnat fortsätta festa hemma istället för att gå ut. Men vi hade redan köpt förköp till statt´s haloweenparty som PDOL anordnade. Men roligt hade jag ändå! Jag var inte utklädd till något i helgen. Men det var kul att så många andra var det!

Lördagen var en allmänt seg dag. Det blev inget fyllekäk på natten, så vi tog det på morronen istället och åt varmkorv till frukost, haha! Vi orkade inte heller göra middag så vi åt på Vikikg istället. Gryyymmt gott! Efter det städade jag litegrann på firman och så for vi en sväng förbi mamma, pappa och Wilma på stugan. De hade varit och sett Stormen på Pite Havsbad på fredagen. Tydligen är det ingenting man ska lägga pengar på för dom sa att den sög. Dom gick omkring med masker och hade ingen kontakt med publigen, lite trollkonster och akrobatik med mystisk sång i bakgrunden. Låter inte spm någonting man lägger 450 spänn på!
Vi bäddade i alla fall aldrig upp soffan på hela dagen utan låg bara och tittade på tv:n och kände oss feta :P haha! Aja, sånna dagar måste man bara få ha ibland ;)

Nu hade jag i alla fall tänkt fara och städa det jag inte hann (orkade) göra igår, sen blir det att tagga för träning! Åh vad jag längtar!!! :D

Här är lite bilder från i fredags hemma hos oss.


Redo för fest! ;D


Emelie och jag <3


Ida, Emelie och Älsklingen min=)


Hahah.. kan inte annat än skratta åt den här bilden! Ante och Kotte är så roliga ;D


Grabbarna =)


Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0