Fredag..

..igen! Det betyder helg. För det flesta betyder det också en ledig helg, men för mig betyder det jobb. Veckorna går så otroligt fort, ändå tycker jag inte att det händer speciellt mycket. Jag har varit rätt upptagen med att göra smycken och tavlor.. men tur att det är kul ;D Förhoppniongsvis får jag ihop liite pengar. För helgen efter skyltsöndagen ska jag och älsklingen till Umeå och bo på hotell hela helgen. Vi ska nämligen fira våran ettårsdag =) Jag längtar massor och det ska bli såååå mysigt. Här finns det några bilder på hotellet, det ser väldigt modernt ut och har rätt frän design: http://www.profilhotels.se/se/hotels/sweden/umeaa/hotel-aveny/info.aspx

Ikväll blir det bara en myskväll med älsklingen. Vi bor med varandra, men ändå har vi inte träffats så mycket på senaste veckan känns det som. Han har börjat kring 6-7 på morronen och jobbat till 3-4. Jag har vaknat sent, han somnar när han kommit hem från jobbet. Jag lagar mat, vi äter, jag far och tränar och han far och tränar när jag kommit hem. Sen är han så trött för att han har börjat tidigt.. så då somnar han tidigt. Så vi ska laga middag ihop och kanske hyra nån film och bara ta det lugnt och umgås :) Hade tänkt gå på Nodo på after work, men det blev inte.


Jag hann även ta någon bild på mig i onsdags.
Jag gråter inte, utan det var så kallt och lite blåsigt så det bara rann tårar ;P




Just det! Jag klippte och färgade mitt hår i måndags. Jag skulle egentligen vara på jobbet 08.30.
Men gissa när jag vaknade? 10.40!! Ringde till jobbet i panik. Tur att det inte gjorde så mycket ;P
Fick ändå veta det viktigaste och de han ändå både klippa och färga håret på mig :)










Kommentarer
Postat av: petra

Du har blitt utamanad av mig;) http://pivii.devote.se/blogs/847344/utmaning-.htm

2008-11-21 @ 15:34:42
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0