Personalfest

Det var personalfest igår och jag hade en riktigt kul kväll =) Vi träffades hos söta Cicki först och förfestade lite. Sen gick vi tillsammans till Nolia där vi fick supergod mat som Bryggargatan hade lagat. Det var fullt med folk och de hade dukat upp bord i hela A-hallen och satt upp en stor scen där det var några band som spelade David Bowie låtar. Jag trodde att själva David Bowie skulle komma och spela, men så var det inte. Jag hade då inte ens hört någon låt av han, och jag var inte ensammen ;P Men kul var det ändå!


Behara klippte min lugg idag på jobbet.. det behövdes verkligen för jag såg ingenting.


En fuller jag och världens bästa Andreas =)


Den goooooda maten!


Hårstudion


Snyggingarna Carro, Anna och Vickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0