Fullt upp

Jag har haft fullt upp flera dagar i rad nu. Jag har gjort massor med smycken, målat tavlor, jobbat, tränat, varit hos Emelie, bakat, planerat, sovit och ätit. Mer än så har jag inte hunnit med. Min kamera her gått sönder, den bara slutade fungera.. eller okej, jag har tappat den för någon vecka sen. Fast då fungerade den ändå efter det. Men nu är den helt sönder.. Usch jag har inte råd med det.

Nä nu är klockan allt för mycket och jag borde ha hunnit med tusen saker till idag. Men icket..


Här har jag suttit och skapat och pillrat och gjor en massa fint.. förhoppningsvis säljer jag några stycken =)

Ni får ha en underbar helg!


Och Becca, grattis i förskott! <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Wow, vad massa fint du gör.

Papper var inget för mig, hihi.

Håller mig till ALLA mina pärlor.

Ha en fin dag!

2008-12-01 @ 07:14:57
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0