En alldeles egen julgran!

Idag var jag och älsklingen lite spontana och körde till luleå. Man blir så grymmt less på att bara vara hemma :P Vi for först till storheden och köpte oss en julgran, några pollor, en ljusslinga och glitter på Rusta. Fråga mig inte hur en julgran ska få plats i våran lilla lägenhet, men det blir nog bra tillslut ;) Det var grymmt svårt att välja vilken färg/färger vi ville ha på pollorna som ska hänga i granen. Tillslut blev i alla fall en blandning mellan röda, vita och silvriga med silvrigt glitter, kan nog bli fint det =) Vi tog oss även en (om)sväng till Luleå också (vi råkade köra lite fel, men vi hann inte så långt innan vi kom på det, hehe) Där köpte jag en jättesöt adventsljusstake på Lagerhaus, annars blev det inte så mycket med shopping förutom en god sallad på Dagoberts.

Jag längtar massor till jul! Mer än vanligt faktiskt. Men det är nog för att man får köpa och pyssla till allt helt själv i sin egna lägenhet. Det kommer bli en mysig jul.

Längar ni till jul?


Wilmis i min tomteluva =)


Mamma och Pappa har nog den finaste julgranen tror jag.
En amerikansk gran, som är fetare än vanliga ;P haha!


Becca kommer du ihåg när vi gjorde våran gigantiska kanin?
Den var verkligen gigantisk! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0