Helg!

Oh så skönt med helg! Har inte gjort något speciellt, bara käkat middag och sett på en dårlig film. Så just nu sitter jag här vid datorn, dricker vin och äter lite godis meddans Ante och hans kompisar sitter och ser på den dårliga filmen. Jag börjar verkligen längta till nästa helg. PDOL är det då, eller Piteå Dansar och Ler som der heter. Dock är biljetterna allt för dyra.. jävla Sara som hittade en helhelgs biljett, hehe ;P Ibland har man bara tur! Aja, jag ska ändå in hela helgen. Även fast jag jobbar. Hade tänkt se Magnus Uggla, Takida, Amanda Jensen, Adam Tensta(?) och Jill Jonsson. Förmodligen lär jag bara se typ en av dom. För oftast hamnar man i ett öltält eller liknande och stannar kvar där hela kvällen. Det kallar jag för ett dyrt inträde på en "bar".


18/7 -08
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0