Söndags

Igår var jag ledig så jag for och hälsade på mamma och pappa =) Fick träffa morfar och Micke också... och Wilma ;D hihi! Vädret var riktigt härligt och jag satt till och med ute och solade.. waao! Jag tror nästan att det var första eller andra gången under den här sommaren. Så lite färg fick jag i alla fall! Morfar är mer virrig än vanligt och glömmer bort en massa grejer. Ibland kommer han inte ens ihåg vad han har ätit till lunch när han precis gått från matsalen :P Det blev i alla fall en hel del kaffe och tidningsläsande. De bjöd också på en suuuuupergod thailändsk gryta  med ris till som jag faktiskt hade tänkt prova på =) Kul att träffa alla igen :)



sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0