jobb, jobb, jobb!

Idag och tre veckor frammåt kommer jag jobba på Hårstudion, vanligtvis brukar jag bara jobba lördagar. Men nu jobbar jag när alla andra har semester.. och nej, jag klipper inte. Står bara i receptionen =) Dagen gick bra i alla fall, telefonen ringde heeela tiden. Menmen, kul att ha något att göra i alla fall, hatar när det inte finns något att göra på jobbet.
Har så grymt mycke träningsvärk i hela kroppen, speciellt låren, axlarna och magen :P Vi körde mest kondition och dans idag på träningen :) Det var kul ^^



Jag och min älskling på studenten

Här har ni en bild på mig och min sötnos på min student =)




Snaart kommer älsklingen hem =) Måste hinna diska innan han kommer..
Ha det bra!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0