En tripp till stugan

ÅÅh så bra Sex and the City filmen var! Jag vill se den igen! Den var faktiskt över mina förväntningar. Efter bion gick vi hem till mig, åt lite bullar och gick ut på stan. Det var riktigt mycke folk ute och massvis med bilar ;P Som alltid när jag är med Emelie så blev det en riktigt härlig kväll =)

Idag ska jag fara och hälsa på mina små kusiner, min farbror å hans tjej från Sundsvall ;D. Dom är på stugan så mamma och Annelie kommer och hämtar mig om en halvtimme. Har inte träffat mamma och pappa på ett bra tag :/ Men så blir det, har en massa annat för mig på dagarna och kvällarna + en massa jobb. Man är ju van att träffa dom varje dag, så man får helt enkelt ta vara på de stunder man träffar dom :) I alla fall,  senare ikväll blir det träning :D Jag längatar! Men före det ska jag och ante göra tacopaj ! muums =)



Lite bilder på stugan + en utsiktsbild från stugan + Wilma ;D
del av stugan   del av stugan   utsikt från stugan   älskade Wilma

Foto: Verran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0