Ännu en bloggare.

Hejsan, fick som lust att skaffa mig en blogg. Skriva om lite onödiga saker, om inredning och varför inte lite mat och recept? Ja det blir väl lite smått och gått! Säkert en massa pyssel, cheer och shopping också =)
Skaffade den här bloggen för ett år sedan, men glömde bort att jag hade den. Så ny får den en ny chans! 

Jag heter i alla fall Veronica. Jag är 19 år och tog studenten i början av sommaren. På gymnasiet gick jag Estet Bild och Form, där jag träffade en hel del underbara människor, plus att jag fick hålla på med favoritintressen och fick mig några nya också. Så det var verkligen roligt! Även om det inte är något jag vill jobba med senare. I början av sommaren flyttade jag ihop med min sötasöta pojkvänn i en etta här i Piteå. Jag trivs så bra och våran lägenhet är så mysig! Även om vi nu fortfarande håller på att fixa iordning den =) Just nu så lever jag bara på en massa extrajobb, frya stycken. Till hösten kanske jag bara har kvar nått av dem, så då blir det att söka mer jobb, eftersom att jag är så sjukt less på att plugga, och jag har då ändå ingen aning om vad det skulle vara för skola så. Men.. det ordnar sig nog!  Är även tränare för Ice Climbers/Piteå Cheerleading Ice tillsammans med Petra. Mer info om oss kan man hitta på våran hemsida http://www.iceclimbers.se/ där vi ständigt söker nya medlemmar ;) Man kan även hitta oss på http://www.youtube.com/IceClimbersCheer

Kramar
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0