Julbord

Igår var jag och åt det goodaste julbordet som jag har ätit i år! ..det första också ;) Men riktigt gott va det! All personal blev bjudna till Bryggargatans restaurang som dom har i Öjebyn Jag kommer inte ihåg vad den heter men det var otroligt vackert där inne. Villan ligger mitt emot Öjebyns kyrka och har en lantlig stil innomhus med två våningar. Däremot hade man väl inte så mycket julstämning eftersom att det regnade. Så idag är det bara slask på vägarna och all snö som har kommit kommer väl förmodligen smälta bort :/ Typiskt!

Imorron kommer jag och älsklingen ta bilen efter jobbet och köra till Umeå! :D Där kommer vi bo på hotell, gå ut och äta, gå på stan och bara mysa och vara med varandra. Jag längtar så mycket!! Tänk, ett år älskling! och längre ska det bli <3

Nej nu ska jag ner och hämta tvätten. Ha det fint! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vsg =) Hehe tack har du med =) avis på ditt fina hår

2008-12-04 @ 15:35:13
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0