Ett år med dig, älskling! <3

Igår hade jag och Älsklingen våran ett-års-dag! =)
Vi har verkligen haft världens bästa och mysigaste helg i Umeå. Tack för allt hjärtat mitt! <3


 


Jag älskar, älskar, älskar dig!

   



Vi bodde på ett jättefint design-hotell mitt i Umeå. Hotell Aveny hette det. Finare och bättre hotell tror jag inte jag har varit i (i Sverige)! Alla i personalen var hur trevliga som helst, fruckosten var god, designen var jätte läcker. Till och med korridoren var frän! Men rummet var nog det bästa :D Vet ni hur skönt det är att lägga sig i en carpe diem säng när man är van en bäddsoffa från jysk? Underbart! Toaletten var också jättefin med en stooor spegel, lila bänkskiva, turkos vägg och en glasdush ;) Inget rum man vill dela med kompisarna ;P hehe! Rummet hade en platt-tv och en garderob med spegeldörrar. Nära stan, och utestället X3m. 5 poäng av 5 totalt, helt klart!



Det blev utgång på fredagen på X3M efter att vi hade ätit middag på en restaurang. Ett riktigt läckert uteställe med flera barer, ett dansgolv i mitten, fullt med soffor och ett kareokerum med egen bar :D
Vi vaknade rätt tidigt unger lördagen, lagomt sega sådär efter gårdagen ;P Vi åt en god frukost och gick på stan efter det. Köpte mig ett spetslinne, underkläder och en massa pärlor :D Kunde verkligen inte låta bli! Vi for hem och vilade på hotellet ett tag efteråt och sen gjorde vi oss klara och gick ut och åt. Vi letade en bra restaurang länge.. men hamnade på samma som vi åt på unger fredagen. Men det gjorde ingenting alls. Vi satt där ganska länge och bara myste och pratade. Bättre kunde det inte bli =) Blev en prommenad efter maten och en Beckfilm på kvällen på hotellrummet med kex och ost till =) Myspys!


Mys! Åh vad jag vill flytta dit!!



Du och jag älskling, du och jag föralltid <3
Tack för att du finns och tack för en av de bästa helgerna och det bästa året i mitt liv!
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2008-12-18 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0