Annandag jul

Hoppas att ni hade en riktigt mysig julafton! Det hade jag i alla fall =) Det var så mysigt att vakna och ha älsklingen brevid mig på julaftonsmorgonen. Första julen som man inte vaknar hemma. Vi vaknade i alla fall jättetidigt, typiskt oss ;) Öppnade julklapparna på morronen... och jag fick en KAMERA av älsklingen!! :D Jag tror aldrig att jag har blivit så chockad och glad över en julklapp tidigare :D En kamera! Världens sötaste Andreas! Trodde aldrig att jag skulle sluta krama honom =) 
Han skjutsade mig till mammas och pappas stuga kring tolv och jag var där hela dagen. Jag älskar att vara på våran stuga, det är så mysigt! Mina kusiner och min morfar kom dit. Vi åt massor med god julmat, efterrätt, såg på kalle anka, spelade yatzy och öppnade julklappar. Vi hade köpt var sin julklapp för ca 100kr och numrerade dem sen fick man dra vilkens tur det blev och sen ett nummer. Skitkul! Pappa hade ju som vanligt varit lite finulig och köpt.. jaa tänk er ett utedass fast i miniatyrformat som hade ett presentsnöre runt om sig, när Annika som fick den presenten tog av snöret så exploderade den och gick i flera bitar ;P snacka chockad Annika blev! Hon trodde ju att hon hade hett sönder den ;P Men det var meningen, när man öppnar dörren till själva utedasset så går den sönder och så är det en musfälla i den ;P Så typiskt pappa.. men alla skrattade nog ett bra tag efteråt!
Andreas hämtade mig lite senare och så for vi en sväng till hans föräldrar. Vi fick föresten en dammsugare av mamma och pappa (inte världens roligaste present, men det behövs! Våran gamla suger ;)) och så fick jag en massa annat kul. Bland annat Leilas bok "A piece of cake", presentkort, pengar och jättemycket fint från Andreas föräldrar =)



En av alla islyktor som mamma och pappa hade gjort =)
Bilden är tagen med min nya fina kamera!


Testade nya kameran lite


Julmat


jag och min sötnos


Ikväll blir det party! After X-mas är på norrmalmia och jag har hört att det är över 1200 biljetter sålda :O Det var hur kul som helst förra året, så vi får hoppas att det blir lika kul i år =) Nej nu måste jag äta frukost.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0